Sunday 24 July 2011

TESTIMONI MONAVIE 1

PUAN MAIMUN BT HAIDAR
MASALAH: BISA KAKI
Saya berumur 60 tahun. Saya diperkenalkan kepada Monavie oleh kawan saya yang juga upline saya. Pada mulanya kaki saya berasa sakit dan bisa-bisa. Bila saya bangun tidur saya tak boleh jalan. Selepas satu minggu saya minum Monavie, sakit kaki saya hilang dan bila bangun tidur nak berjalan pun dah tak payah pegang dinding atau katil. Nak naik tangga pun takda masalah. Sekarang saya dah boleh berjalan dengan baik.


INFO RINGKAS MONAVIE:

Dapatkan info ringkas mengenai Monavie dengan cara klik pada tajuk-tajuk di bawah.

1.   Apakah Monavie....?
2.   Kandungan Monavie.
3.   Jenis dan kebaikan Monavie.
4.   Cara pengambilan Monavie.
5.   Testimoni 1.
6.   Testimoni 2.
7.   Testimoni 3.
8.   Testimoni 4.
9.   Testimoni (Pelbagai Sumber).
10. Testimoni Eksklusif (Normala Omar).
11. Monavie Murah.... Monavie Murah..... Dapatkan segera.
12. Promosi...!!!!! Pakej Monavie Murah.
13. Buat Duit Sambil Jaga Kesihatan.
14. Mengapa Kita Memerlukan Monavie Setiap Hari.
15. MONAVIE MURAH: PAKEJ JUMBO.....HANYA RM91.25 SEBOTOL.
16. PELUANG MENJADI PENGEDAR/AGEN MONAVIE.
17. MONAVIE HALAL.
18. JADILAH PENGEDAR MONAVIE MURAH KAMI
19. MONAVIE MURAH: INFO LENGKAP RAHSIA BUAT DUIT DENGAN MONAVIE