Sunday 24 July 2011

TESTIMONI MONAVIE 3

PUAN LINA
MASALAH: HAID TIDAK TERATUR/MIGRAIN/DEMAM
Semasa saya berumur 21 tahun, saya mengalami masalah haid yang tidak teratur dan migrain dalam masa yang sama. Saya telah berjumpa dengan ramai doktor. Pada tahun 2007, saya menjalani pembedahan bypass untuk masalah cyst. Disebabkan masalah senggugut tadi saya sukar berjalan, saya boleh pengsan bila-bila masa, walaupun dalam keadaan ramai orang, nak berdiri pun tak boleh. Pada tahun lepas pula saya diberitahu oleh doktor bahawa sel darah putih saya melebihi sel darah merah. Kalau saya tidak mengambil langkah berjaga-jaga saya akan mengidap leukimia. Saya berjumpa dengan kakak saya, Nora dan dia mencadangkan supaya saya mencuba Monavie sebotol dan lihat bagaimana kesannya. Selepas satu minggu, syukur Alhamdulillah, saya sudah boleh berjalan walaupun dalam panas matahari. Saya juga sudah boleh berlari. Haid saya juga sudah teratur, masalah migrain dan demam-demam saya juga sudah hilang.


INFO RINGKAS MONAVIE:

Dapatkan info ringkas mengenai Monavie dengan cara klik pada tajuk-tajuk di bawah.

1.   Apakah Monavie....?
2.   Kandungan Monavie.
3.   Jenis dan kebaikan Monavie.
4.   Cara pengambilan Monavie.
5.   Testimoni 1.
6.   Testimoni 2.
7.   Testimoni 3.
8.   Testimoni 4.
9.   Testimoni (Pelbagai Sumber).
10. Testimoni Eksklusif (Normala Omar).
11. Monavie Murah.... Monavie Murah..... Dapatkan segera.
12. Promosi...!!!!! Pakej Monavie Murah.
13. Buat Duit Sambil Jaga Kesihatan.
14. Mengapa Kita Memerlukan Monavie Setiap Hari.
15. MONAVIE MURAH: PAKEJ JUMBO.....HANYA RM91.25 SEBOTOL.
16. PELUANG MENJADI PENGEDAR/AGEN MONAVIE.
17. MONAVIE HALAL.
18. JADILAH PENGEDAR MONAVIE MURAH KAMI
19. MONAVIE MURAH: INFO LENGKAP RAHSIA BUAT DUIT DENGAN MONAVIE