Monday 25 July 2011

TESTIMONI MONAVIE (PELBAGAI SUMBER)

PUAN ESMAWATY MOHD YATIM, KUALA LUMPUR
MASALAH: KECEDERAAN TULANG BELAKANG
Mengalami masalah kecederaan di hujung tulang belakang setelah tergelincir di bilik mandi. Selama 3 minggu terpaksa menanggung sakit dan tidak tidur lena. Terpaksa makan pain killer selama 4 minggu kerana kesakitan berlanjutan di bahagian pinggang dan tulang rusuk belakang. Kesan kesakitan hilang selepas minum Monavie selama 4 hari.

ADIK ZAKWAN AHMAD, 14 TAHUN
MASALAH: ASMA DAN LELAH
Pengidap asma dan lelah. Setiap kali deman, asma dan sakit lelah beliau akan menjadi-jadi. Setiap kali itu juga dia terpaksa menggunakan nebulizer untuk mengurangkan tekanan. Walaupun bermacam ubat telah dicuba, asma dan lelah masih sama. Setelah minum Monavie hampir 2 minggu, penyakit asma dan lelah semakin berkurangan.

ENCIK AMRI YAHAYA, KUALA LUMPUR
MASALAH: MIGRAIN DAN RESDUNG
Beliau adalah pengidap migrain dan resdung sejak 4 tahun yang lepas. Bermacam ubat serta rawatan tradisional beliau telah cuba tapi penyakitnya tetap tidak berubah. Setelah minum Monavie selama hampir satu bulan, migrain dan resdung beliau telah hilang.

PUAN SURIYAH MAHMUD, KEDAH
MASALAH: GASTRIK
Beliau pengidap sakit gastrik yang serius. Setiap kali gastrik datang, seluruh badannya menjadi lemah serta perutnya seakan mahu pecah. Setelah mengamalkan Monavie lebih kurang sebulan, masalah gastrik beliau boleh dikatakan hampir tiada.

ENCIK SYED FAKRULRAZI AHMAD, KEDAH
MASALAH: SAKIT BELAKANG
Beliau mengalami sakit belakang yang agak teruk sejak 5 bulan yang lepas. Kadang-kadang kesakitan belakangnya menyebabkannya terpaksa mengambil cuti kerja. Setelah minum Monavie hampir 2 minggu, beliau mula merasakan perubahan pada sakit belakangnya. Masuk bulan ke lima, sakit belakangnya boleh dikatakan hampir hilang.

ENCIK Y S GAN, PULAU PINANG
MASALAH: SEMBELIT DAN BUASIR
Pesakit buasir dan sembelit selama 2 tahun. Selalu terpaksa makan 1 kotak ubat doktor dari klinik jika masalah buasir terjadi. Selepas menjadi pengguna Monavie tetap selama 4 bulan, masalah buasir dan sembelit tidak pernah berlaku lagi.

PUAN LOH KIM MUI, KUALA LUMPUR
MASALAH: ARTHRITIS/SAKIT SENDI
Seorang suri rumahtangga yang mengidap sakit sendi (arthritis) selama 13 tahun. Beliau berasa kesakitan telah kurang dengan ketaranya selepas minum Monavie selama 1 minggu dan badan berasa lebih bertenaga dan sihat.

PUAN Y T CHUA, PULAU PINANG
MASALAH: PENING
Setiap kali bangun dari duduk atau menaikki lif beliau kerap merasa pening.Sudah bermacam ubat dan makanan kesihatan beliau telah cuba tetapi masih tiada perubahan. Setelah minum Monavie hampir sebotol, rasa masalah pening terus hilang.

DR. LINCLON LIM, PULAU PINANG
MASALAH: PENYAKIT KENCING MANIS
Seorang pesakit kencing manis. Tahap gula jatuh dari 6.4 kepada 4.1 setelah minum Monavie dalam masa 2 hari.

ENCIK LING HC, KUALA LUMPUR
MASALAH: PENYAKIT KULIT
Umur baru 26 tahun. Dia telah mengidap penyakit kulit sejak 6 tahun lepas. Selepas minum Monavie hampir separuh botol, bahagian parut-parut yang gatal telah menjadi kering dan sembuh.

PUAN ONG SWAY POH, PULAU PINANG
MASALAH: KANSER
Seorang pesakit kanser. Dalam bulan Mei 2008, beliau telah dijangkiti virus melalui luka pada badan menyebabkannya deman panas yang berpanjangan sehingga dimasukkan ke ICU. Selepas keluar hospital, badannya masih terlalu lemah. Selepas minum Monavie selama satu minggu, beliau berasa lebih bertenaga dan kesihatan semakin pulih.


INFO RINGKAS MONAVIE:

Dapatkan info ringkas mengenai Monavie dengan cara klik pada tajuk-tajuk di bawah.

1.   Apakah Monavie....?
2.   Kandungan Monavie.
3.   Jenis dan kebaikan Monavie.
4.   Cara pengambilan Monavie.
5.   Testimoni 1.
6.   Testimoni 2.
7.   Testimoni 3.
8.   Testimoni 4.
9.   Testimoni (Pelbagai Sumber).
10. Testimoni Eksklusif (Normala Omar).
11. Monavie Murah.... Monavie Murah..... Dapatkan segera.
12. Promosi...!!!!! Pakej Monavie Murah.
13. Buat Duit Sambil Jaga Kesihatan.
14. Mengapa Kita Memerlukan Monavie Setiap Hari.
15. MONAVIE MURAH: PAKEJ JUMBO.....HANYA RM91.25 SEBOTOL.
16. PELUANG MENJADI PENGEDAR/AGEN MONAVIE.
17. MONAVIE HALAL.
18. JADILAH PENGEDAR MONAVIE MURAH KAMI
19. MONAVIE MURAH: INFO LENGKAP RAHSIA BUAT DUIT DENGAN MONAVIE